Konto Koszyk Robo catcher
PROFESJONALNY SPRZĘT DO TENISA STOŁOWEGO
Rok założenia 1988
Konto, koszyk
Konto
Koszyk
Wyszukaj w serwisie:
Nasze marki

Technika tenisa stołowego
Akademia Tenisa Stołowego
Technika i trening
Kategorie produktów
Kontakt

 

KONTAKT:

 

sklep@modest.com.pl


+48 42 676 29 19

 

tel. kom: 500 247 233

 


GODZINY OTWARCIA:

 

poniedziałek - piątek

10:00 - 18:00

sobota - niedziela

nieczynne

 

 

ADRES:

 

Al. J.Piłsudskiego 138

92-230 Łódź

Stadion Widzewa, sektor C

 

*Bezpłatny parking
dla klientów sklepu.

 

 

DANE DO PRZELEWU:

 

Santander Bank Polska

74109027050000000131383855

Polub nas

Aktualności - s-FACEBOOK-large.jpg

FAQ - częste pytania

 

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań.

Przeczytaj je uważnie zanim zdecydujesz się do nas napisać lub zadzwonić.

 

 

SPIS TREŚCI

 

 

 


 

 

OFERTA PRODKTÓW

 

Czy towary sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł - bezpośrednio od producentów (firmy europejskie) lub od oficjalnych przedstawicieli w Europie (firmy azjatyckie).

 

Czy jeśli danego produktu nie ma na waszej stronie, ale kiedyś był i/lub znalazłem go gdzieś w internecie, czy możecie go dla mnie zamówić?

Nie. Prowadzimy sprzedaż tylko produktów zamieszczonych w ofercie naszego sklepu.

 

Czy wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym są dostępne w sklepie stacjonarnym?

W celu uzyskania informacji o dostępności towaru w sklepie stacjonarnym prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Czy macie w sprzedaży towary używane, np. okładziny, deski?

Nie. Wszystkie towary oferowane do sprzedaży w naszym sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą od producentów lub oficjalnych dystrybutorów.


Chciałbym zamówić sprzęt firmy Andro, ale nie mogę go znaleźć na stronie. Czy mogę taki sprzęt u was zamówić?

Nie. Nie prowadzimy sprzedaży produktów firmy Andro.


Jeśli jakieś rozmiary odzieży objętej wyprzedażą są niedostępne, czy można je zamówić mimo to?

Nie. Jeśli dany towar objęty jest wyprzedażą i podane są dostępne rozmiary, oznacza to, że innych rozmiarów już nie ma. Nie ma także możliwości zamówienia niedostępnych rozmiarów.

 

Czy jeśli jakieś rozmiary odzieży objętej wyprzedażą są niedostępne, czy możliwe jest, że macie je w magazynie?

Nie. Jeśli dany towar objęty jest wyprzedażą i podane są dostępne rozmiary, oznacza to, że innych rozmiarów już nie ma. Nie ma także możliwości sprowadzenia innych rozmiarów.

 

Czy pobieracie dodatkową opłatę za sklejenie rakietki?

Nie. Usługa klejenia jest bezpłatna dla wszystkich klientów i dotyczy wszystkich produktów dostępnych w naszej ofercie.Należy jednak pamiętać, że rakietki sklejane przed wysyłką nie podlegają wymianie lub zwrotowi.

 

Czy możecie mi dociąć okładzinę do deski bez klejenia?

Nie. Okładziny docinamy tylko po przyklejeniu jej do deski, ponieważ różne modele desek mogą różnić się wielkością blatu.

 

Czy ceny towarów w waszym sklepie zawierają podatek VAT?

Tak. Wszystkie ceny zawierają polski podatek VAT.

 

Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

 

Jak mogę otrzymać fakturę?

Aby otrzymać fakturę prosimy w formularzu zamówienia podać dane do faktury wraz z numerem NIP.



POWRÓT


 

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie musisz. Możesz złożyć zamówienie bez logowania, wpisując jednorazowo dane do wysyłki.


Gdzie znajdę dane do przelewu?

Dane do płatności przelewem otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Możesz je także znaleźć na naszej stronie głównej po prawej stronie.

 

Czy jeśli nigdy nie kupowałem/am w waszym sklepie, mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy tylko od klientów, którzy już kiedyś złożyli zamówienie w naszym sklepie i podali nam swoje dane do wysyłki.

 

Czy jeśli złożę zamówienie telefonicznie, otrzymam towar szybciej?

Nie. Zamówienia telefoniczne traktowane są tak samo jak zamówienia internetowe. Zamówienia telefoniczne, tak jak zamówienia internetowe, są potwierdzane po sprawdzeniu dostępności towarów w magazynie.


Czy ceny promocyjne obowiązują także, jeśli składam zamówienie telefonicznie?

Nie. Ceny promocyjne obowiązują tylko w sprzedaży internetowej. Jeśli złożysz zamówienie telefonicznie, cena towaru może być wyższa.

 

Mam pilne zamówienie - jak się upewnić, że towar, który zamówię, będzie dostępny od ręki i otrzymam paczkę w najkrótszym możliwym terminie?

Aby sprawdzić dostępność produktów, skontaktuj się z naszym magazynem pod numerem +48 883 389 337, a następnie złóż zamówienie poprzez nasz sklep internetowy.

 

Czy rabat mogę otrzymać płacąc online?

Niestety rabaty dostępne są tylko w przypadku płatności za pobraniem lub przelewem. W ramach rabatu możesz poprosić o dodanie do zamówienia towaru o wartości równej przysługującemu rabatowi.

 


POWRÓT


 

 

KOSZTY WYSYŁKI

 

Jakie są koszty dostawy?

Zobacz dział: koszty dostawy.

 

Jakie warunki muszę spełnić, aby wysyłka była darmowa?

Wysyłka na nasz koszt obowiązuje dla zamówień, których kwota przekracza 400 zł.

 

Czy za dodatkową opłatą mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Nie. Nie oferujemy możliwości złożenia zlecenia na dostawę w sobotę.

 

Czy można odebrać osobiście towar zamówiony poprzez sklep internetowy?

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli chcesz odebrać towar w naszym sklepie, prosimy o zaznaczenie opcji "odbiór w sklepie w Łodzi" w procesie składania zamówienia.

 

 

POWRÓT


 

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Jak mam potwierdzić zamówienie?

Nie musisz potwierdzać zamówienia. Zamówienie potwierdzamy my, kontaktując się telefonicznie, kiedy sprawdzimy dostępność towaru w magazynie.

 

Złożyłem zamówienie, ale nikt się ze mną nie skontaktował już trzeci dzień. Co mam zrobić?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało potwierdzone w ciągu 3 dni, oznacza to, że albo nie odebrałeś telefonu od nas, albo podałeś nieprawidłowy numer w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o telefoniczny kontakt z naszym sklepem.

 

Status mojego zamówienia pokazuje "wysłano", a nie otrzymałem towaru.

Firmy kurierskie mają 48 godzin na dostarczenie towaru. Jeśli w ciągu 2 dni po wysłaniu towaru nie otrzymasz paczki, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ustalić, co się dzieje z przesyłką.

 

O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurierzy będą rozwozić towar. Kurier ma podany na liście przewozowym numer telefonu i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą (aby ustalić termin). Jeśli w ciągu dwóch dni od dnia wysyłki paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt z naszą firmą.

 

Gdzie jest moje zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało wysłane, niestety nie wiemy, gdzie jest. Jeśli od dnia wysłania przesyłki minęło więcej niż 48 godzin, prosimy o kontakt, abyśmy mogli interweniować. W przypadku, kiedy nie minęło jeszcze 48 godzin, możemy podać numer listu przewozowego, abyś mógł sam monitorować swoją paczkę.

 

 

POWRÓT


 

 

WYMIANY I ZWROTY


Jak mogę złożyć reklamację?

Procedura składana reklamacji opisana jest w pukcie VI naszego Regulaminu.


Czy jeśli złamałem deskę mogę złożyć reklamację?

Nie, deski uszkodzone w wyniku urazów mechanicznych nie podlegają reklamacji. Możemy jednak przyjąć deskę do naprawy. Koszt takiej naprawy to 20-50 zł (w zależności od uszkodzenia), naprawa trwa ok 14 dni.


Czy jeśli deska złamała mi się w czasie gry mogę złożyć reklamację?

Nie ma możliwości, aby deska "sama się złamała w czasie gry" (podczas wykonywania zagrania), chyba że zawodnik zahaczył deską o stół lub wcześniej była już pęknięta. W związku z tym nie przyjmujemy reklamacji złamanych desek.

 

Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?

Zobacz dział: wymiana i zwroty.

 

Czy mogę wymienić okładzinę, którą wygrałem/am w turnieju?

Sprzęt wygrany w turnieju możesz wymienić pod warunkiem, że organizator kupił nagrody w naszym sklepie. Aby wymienić nagrodę, poproś organizatora o kontakt z naszą firmą i uzgodnienie zasad wymiany.

 

Czy mogę u was wymienić okładzinę, którą dostałem w prezencie lub kupiłem w innym sklepie?

Nie. Nie wymieniamy sprzętu, który nie został zakupiony w naszym sklepie. Ponieważ pojawiły się na rynku sklepy oferujące towary z nieznanych źródeł, nie możemy wymieniać towarów, których oryginalności nie jesteśmy pewni.


Czy mogę zareklamować u was sprzęt firmy, której jesteście przedstawicielem, jeśli kupiłem ten sprzęt w innym sklepie?

Nie. Towar możesz reklamować tylko w sklepie, w którym dokonałeś zakupu. Ponieważ pojawiły się na rynku sklepy oferujące towary po bardzo zaniżonych cenach i pochodzące z nieznanych źródeł, nie możemy przyjmować towarów, których oryginalności nie jesteśmy pewni.

 


POWRÓT